Shanghai - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van HarmDinyChun Doorn - WaarBenJij.nu Shanghai - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van HarmDinyChun Doorn - WaarBenJij.nu

Shanghai

Door: Diny van Doorn

Blijf op de hoogte en volg HarmDinyChun

03 Augustus 2014 | Duitsland, Frankfurt am Main

Landing Shanghai Pudong Airport 14.45 uur.
Al onze bagage aangekomen?
Bijna, op 1 na.
Axel was de gelukkige.
Om 17.30 uur in het hotel.
B&B Inn, niet echt Chinees in de naam, maar wel in de 'uitvoering'
China wordt direct gevoeld, geproefd en geroken .....
18.30 uur met de hele groep op stap (19 deelnemers, waarvan 8 kinderen en Maaike, de reisleidster).
Naar het ondergrondse metrostation.
1 halte verder eruit.
Op naar de 6de verdieping van een shopping mall.
Traditineel Chinees eten.
Noodles, mie en dumplings.
De jeugd kruipt al bij elkaar, maar niet in minirok en beatle haar.
Het gaat helemaal goed komen met onze eigen (niet meer zo) kleine man.

• 03 Augustus 2014 - 12:18

Tineke :

Hé, hé, eindelijk zie ik een berichtje van jullie. Volgens mij hebben jullie al heel wat indrukken op gedaan. Nog een mooie reis verder gewenst. Gr. Toon & Tien

• 05 Augustus 2014 - 12:40

Kees En Tiny:

GENIET van jullie spannende vakantie. xxx

• 06 Augustus 2014 - 19:27

Erina Starink:

ha lieve vrienden, fijn jullie bericht te lezen, wij zijn vrijdag vertrokken naar Volendam, waar we een aantal dagen vertoeft hebben, vervolgens door naar Callantsoog en op de terugweg langs bij vriendin Marieke. Ergens onderweg hoorde ik over de aardbeving in China en dacht "het zal toch niet"". gelukkig ben vandaag thuisgekomen en jullie bericht gelezen. fijn, gelukkig. een hele fijne en veilige tijd gewenst.
    knuffel van Erina.

HarmDinyChun

15 juni 2004 is onze (Harm en Diny) reis naar jou (Chun) begonnen. 29 juni 2004 is onze reis samen verder gegaan. 29 juli 2014 gaan wij weer op reis naar China. Jouw land Chun. Spannend. Wat zal het brengen?! Wat kunnen wij geven?!

Actief sinds 23 Juli 2014