Dag van vertrek. - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van HarmDinyChun Doorn - WaarBenJij.nu Dag van vertrek. - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van HarmDinyChun Doorn - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek.

Door: Diny van Doorn

Blijf op de hoogte en volg HarmDinyChun

03 Augustus 2014 | Duitsland, Frankfurt am Main

De reis naar het land van Chun gaat beginnen!
10.15 uur van huis vertrokken.
11.45 uur P3 (lang parkeren) in zicht.
Vandaag 1649 vertrekkende vluchten vanaf Schiphol, waarvan er 7 om 14.55 uur vertrekken .....
Handig, via internet ingecheckt, dus alleen bagage afgeven en hoppa off we go.
Nou ja, off we go?
Om 14:25 uur boarden en vertrek om 14.55 uur (aankomst Frankfurt gepland 16.05).
Dat was de planning.
Het loopt dus anders.
Vertrek 17.15 en aankomst 18.45 uur inclusief rondje Keulen en cirkelen rond de luchthaven van Frankfurt in verband met het slechte weer.
Aansluiting gemist.
Nou ja gemist .....vliegtuig stond nog aan de gate, maar de deuren van het vliegtuig waren reeds gesloten.
Op naar de ticketservice.
Kunnen we nog weg vanavond of wordt het overnachten?
Hoera, op reservelijst vlucht LH732 ( een groep komende uit Rome mist misschien de aansluiting).
Gelukt!
21.20 uur kunnen we boarden.
Shanghai here we come!

• 03 Augustus 2014 - 11:50

Kees En Tiny:

Hallo wereld reizigers,
    Geniet van jullie mooie reis.
    liefs uit Breda xxx

HarmDinyChun

15 juni 2004 is onze (Harm en Diny) reis naar jou (Chun) begonnen. 29 juni 2004 is onze reis samen verder gegaan. 29 juli 2014 gaan wij weer op reis naar China. Jouw land Chun. Spannend. Wat zal het brengen?! Wat kunnen wij geven?!

Actief sinds 23 Juli 2014